Teleskop Levenhuk Skyline BASE 70T

Sleva Novinka
Produkt Teleskop Levenhuk Skyline BASE 70T z kategorie dům a zahrada od výrobce Levenhuk najdete na Sportlog.cz za 3377 Kč. Celý popis 3377 Kč 3690 Kč Ověřit dostupnost

Popis

Levenhuk Skyline BASE 70T je ideální pro první pozorování vesmíru. Tento refraktor je snadno ovladatelný, ale zároveň generuje ostrý a detailní obraz povrchu Měsíce nebo pozemských objektů. Díky rozšířené sadě, která obsahuje mnoho optických doplňků, umožňuje Levenhuk Skyline BASE 70T sledování planet Sluneční soustavy a některých objektů hlubokého nebe. Můžete pozorovat Venuši, Saturn, Jupiter, Mars, dvojité a tlumené hvězdy, otevřené a kulové hvězdokupy. Kvalitní objektivy i optický hledáček Objektivy v teleskopu jsou vyrobeny z plně potaženého skla. To umožňuje vytvářet ostrý a kontrastní obraz, který zůstává detailní i v případě pozorování s maximálním zvětšením. Pro přesné nasměrování optické trubice na pozorovaný objekt se používá optický hledáček s 6násobným zvětšením a klasická alt-azimutální montáž. Ovládání je jednoduché a uživatelsky přívětivé a nezpůsobuje potíže ani začínajícím pozorovatelům. Rozšířená sada příslušenství součástí balení Mnoho doplňků pro pozorování je k dispozici přímo v krabici - dva okuláry, objektiv Barlow a diagonální zrcadlo. Jsou dokonale kompatibilní s tímto teleskopem a umožňují pozorovat vesmír s nejvyšším praktickým výkonem. Pro studium pozemských krajin se používá diagonální zrcadlo, které koriguje zkreslení. Spolehlivý hliníkový stativ Kromě optického příslušenství obsahuje sada robustní a spolehlivý hliníkový stativ. Na stativ můžete umístit zásobník pro příslušenství. Trojnožka obsahuje nastavitelné nožičky. Vlastnosti: Klasický refraktor pro studium vesmírných nebo pozemských objektů Alt-azimutální montáž s jednoduchým ovládáním Plně potažená skleněná optika Rozšířená sada příslušenství (okuláry, diagonální zrcadlo, objektiv Barlow) Ideální volba pro začínajícího pozorovatele Specifikace: Optická konstrukce: refraktor Průměr objektivu (apertura): 70 mm Ohnisková vzdálenost: 700 mm Maximální zvětšení: 140x Světelnost: f/10 Okuláry: SUPER: 10 mm (70x), 25 mm (28x) Vnitřní průměr okulárů: 1,25 Barlowova čočka: 2x Hledáček: optický, 6 x 24 Stativ: hliník Řízení teleskopu: ruční Montáž: alt-azimutální montáž AZ2 Materiál optického tubusu: hliník Použití: začátečníci a děti od 3 let Pozorovaný objekt: pozemní objekty, planety Bohaté příslušenství: ano Obsah balení: Optický tubus teleskopu Alt-azimutální montáž Hliníková trojnožka s podnosem na příslušenství Optický hledáček 6 x 24 SUPER 10 mm (70x) okulár SUPER 25 mm (28x) okulár Barlowova čočka 2x Diagonální zrcátko Uživatelská příručka a celoživotní záruka
Značka: Levenhuk Prodejce: Fitvyziva
241685